Zapytanie ofertowe + SIWZ ZDiK-411.RO/Ucz-łącz/54/2010/KG

Wałbrzych, dn.09.08.2010r.

Nr sprawy:ZDiK-411.RO/Ucz-łącz/54/2010/KG

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych i Inżyniera Kontraktu
dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”.

 

 

Postępowanie prowadzone bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)

 

 

1.    Zamawiający:

      Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg i Komunikacji

      ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzychu

      NIP 886-24-82-604, REGON 891050841

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia

      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót i Inżyniera Kontraktu dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”.

      Dokumentacja przetargowa ma być przygotowana zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  i przepisami wykonawczymi do ustawy.

      Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługę procedur przetargowych do ostatecznego wyłonienia Wykonawcy dla następujących postępowań:

 

a) wybór Wykonawcy robót.

Inwestycja będzie realizowana zgodnie z procedurami FIDIC w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, 3. wydanie angielsko-polskie 2005 (tłumaczenie 1. wydania 1999)

Podstawą opracowania dokumentacji przetargowej będzie dokumentacja projektowa.

 

b) na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania zgodnie z procedurami FIDIC.

 

3.    Opis sposobu obliczenia ceny:

      Wykonawca oferuje cenę brutto obliczoną do dwóch miejsc po przecinku, wyrażoną w złotych polskich.

 

4.    Termin wykonania zamówienia:

- wymagany termin opracowania SIWZ – 10 dni od daty przekazania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej  

- przeprowadzenia procedur przetargowych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

5.    Kryteria wyboru oferty z podaniem znaczenia (wagi) i sposób oceny ofert.

        Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

        Oferta z najniższą ceną otrzyma automatycznie 10 pkt., pozostałe oferty

        Proporcjonalnie wg wzoru:

 

              cena oferty z najniższą ceną

         --------------------------------------  x 10 pkt

              cena rozpatrywanej oferty

 

 

 

 

 

6.    Miejsce, sposób i termin składania ofert

      Ofertę zawierającą oznaczenie: „Oferta na zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych i Inżyniera Kontraktu dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”

      należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 17.08.2010r. do godziny 14:00 w sekretariacie Zarządu Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35,
I piętro, pokój nr 108.

 

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu:

      Wykonawcy muszą spełniać niżej wymienione warunki:

 

1)   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

2)   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe do wykonania zamówienia, tj. wykażą się, że:

  • w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ukazania zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, opracowali co najmniej dwie specyfikacje istotnych warunków zamówienia sporządzone zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych dla robót realizowanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, o wartości  robót nie  mniejszej niż 6 000 000,- zł netto każda, przy czym wymagane jest, by na podstawie co najmniej jednej z nich został wyłoniony wykonawca robót budowlanych,
  • w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ukazania zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, opracowali co najmniej dwie specyfikacje istotnych warunków zamówienia sporządzone zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych na pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego według standardów FIDIC dla inwestycji, które realizowane były w oparciu o Warunki Kontraktowe dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego.

 

3)   Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności:

      kierownik projektu - wykształcenie wyższe, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym sporządzenie co najmniej dwóch specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z zastosowaniem Warunków Kontraktu tzw. "czerwonej książki FIDIC" tj. dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, dla zadania budowlanego współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej, przygotowanie co najmniej 3 umów w sprawie zamówienia publicznego.

 

8.    Oferta powinna zawierać:

  • wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( załącznik nr 2),
  • dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 3),
  • oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

9.    Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zarządu Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35,
58-302 Wałbrzych w dniu 17.08.2010 r. o godz. 14:15.

 

10. Informacji o zamówieniu udziela:

      Hanna Gmerek, tel. 74 64 14 414, fax 74 64 14 404

 

Wytworzył:
Krzysztof Gromadzki, ZATWIERDZIŁ: Andrzej Piękny - Dyrektor
Udostępnił:
Gruszka Robert
(2010-08-09 13:45:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Gruszka Robert
(2010-08-09 13:46:26)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki