Zapytanie ofertowe + SIWZ ZDiK-411.RO/Ucz-łącz/54/2010/KG
Wałbrzych, dn.09.08.2010r.
Nr sprawy:ZDiK-411.RO/Ucz-łącz/54/2010/KG
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych i Inżyniera Kontraktu
dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”.
Postępowanie prowadzone bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
1. Zamawiający:
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg i Komunikacji
ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzychu
NIP 886-24-82-604, REGON 891050841
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót i Inżyniera Kontraktu dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”.
Dokumentacja przetargowa ma być przygotowana zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i przepisami wykonawczymi do ustawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługę procedur przetargowych do ostatecznego wyłonienia Wykonawcy dla następujących postępowań:
a) wybór Wykonawcy robót.
Inwestycja będzie realizowana zgodnie z procedurami FIDIC w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, 3. wydanie angielsko-polskie 2005 (tłumaczenie 1. wydania 1999)
Podstawą opracowania dokumentacji przetargowej będzie dokumentacja projektowa.
b) na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania zgodnie z procedurami FIDIC.
3. Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca oferuje cenę brutto obliczoną do dwóch miejsc po przecinku, wyrażoną w złotych polskich.
4. Termin wykonania zamówienia:
- wymagany termin opracowania SIWZ – 10 dni od daty przekazania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej
- przeprowadzenia procedur przetargowych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. Kryteria wyboru oferty z podaniem znaczenia (wagi) i sposób oceny ofert.
Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma automatycznie 10 pkt., pozostałe oferty
Proporcjonalnie wg wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
-------------------------------------- x 10 pkt
cena rozpatrywanej oferty
6. Miejsce, sposób i termin składania ofert
Ofertę zawierającą oznaczenie: „Oferta na zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz obsługa procedur przetargowych wraz z wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych i Inżyniera Kontraktu dla zadania: „Budowa łącznika drogi wojewódzkiej nr 379 z ul. Uczniowską w Wałbrzychu”
należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 17.08.2010r. do godziny 14:00 w sekretariacie Zarządu Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35,
I piętro, pokój nr 108.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy muszą spełniać niżej wymienione warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe do wykonania zamówienia, tj. wykażą się, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ukazania zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, opracowali co najmniej dwie specyfikacje istotnych warunków zamówienia sporządzone zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych dla robót realizowanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, o wartości robót nie mniejszej niż 6 000 000,- zł netto każda, przy czym wymagane jest, by na podstawie co najmniej jednej z nich został wyłoniony wykonawca robót budowlanych,
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ukazania zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, opracowali co najmniej dwie specyfikacje istotnych warunków zamówienia sporządzone zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych na pełnienie funkcji Inżyniera oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego według standardów FIDIC dla inwestycji, które realizowane były w oparciu o Warunki Kontraktowe dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności:
kierownik projektu - wykształcenie wyższe, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym sporządzenie co najmniej dwóch specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z zastosowaniem Warunków Kontraktu tzw. "czerwonej książki FIDIC" tj. dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, dla zadania budowlanego współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej, przygotowanie co najmniej 3 umów w sprawie zamówienia publicznego.
8. Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( załącznik nr 2),
- dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 3),
- oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zarządu Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35,
58-302 Wałbrzych w dniu 17.08.2010 r. o godz. 14:15.
10. Informacji o zamówieniu udziela:
Hanna Gmerek, tel. 74 64 14 414, fax 74 64 14 404