Skargi i wnioski
-
Skargi i wnioski wnoszone do ZDiK podlegają zarejestrowaniu w "Rejestrze skarg i wniosków" prowadzonym przez Dział Organizacji, Zarządzania i Kadr.
-
Po zarejestrowaniu skarga i wniosek przekazywane są do załatwienia właściwej komórce organizacyjnej.
W przypadku, gdy skarga dotyczy spraw wchodzących w zakres działania kilku komórekorganizacyjnych, dyrektor wyznacza komórkę koordynującą i termin załatwienia sprawy. -
Komórka organizacyjna załatwiająca skargę lub wniosek przygotowuje projekt rozstrzygnięcia sprawy, wraz z niezbędną dokumentacją, opinią właściwego kierownika pionu funkcjonalnego oraz radcy prawnego i
-
przekazuje kierownikowi jednostki, który decyduje o sposobie załatwienia sprawy.
-
Szczegółowy tryb przyjmowania, nadzór nad załatwianiem skarg i wniosków sprawuje kierownik Działu Organizacji, Zarządzania i Kadr.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Gruszka Robert
(2009-09-23 21:16:33)