Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
BIP Zarządu Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu od 22.12.2009 do 05.08.2011r.
Herb BIP Zarządu Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu od 22.12.2009 do 05.08.2011r.

Wtorek 28.02.2017

zaawansowane

Skargi i wnioski

  1. Skargi i wnioski wnoszone do ZDiK podlegają zarejestrowaniu w "Rejestrze skarg i wniosków" prowadzonym przez Dział Organizacji, Zarządzania i Kadr.
  2. Po zarejestrowaniu skarga i wniosek przekazywane są do załatwienia właściwej komórce organizacyjnej.
    W przypadku, gdy skarga dotyczy spraw wchodzących w zakres działania kilku komórekorganizacyjnych, dyrektor wyznacza komórkę koordynującą i termin załatwienia sprawy.
  3. Komórka organizacyjna załatwiająca skargę lub wniosek przygotowuje projekt rozstrzygnięcia sprawy, wraz z niezbędną dokumentacją, opinią właściwego kierownika pionu funkcjonalnego oraz radcy prawnego i
  4. przekazuje kierownikowi jednostki, który decyduje o sposobie załatwienia sprawy.
  5. Szczegółowy tryb przyjmowania, nadzór nad załatwianiem skarg i wniosków sprawuje kierownik Działu Organizacji, Zarządzania i Kadr.
Wytworzył:
Udostępnił:
Robert Gruszka
(2009-09-23 21:10:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Robert Gruszka
(2009-09-23 21:16:33)
 
 
ilość odwiedzin: 448862

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X