Ogłoszenie o podpisaniu umowy

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 123651-2010 z dnia 2010-05-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wałbrzych
Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia ulicznego w ul. 11 Listopada w Wałbrzychu od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Starą łącznie ze skrzyżowaniami wraz z zasilaniem. Stan...
Termin składania ofert: 2010-05-28

 

Wałbrzych: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. 11 Listopada w Wałbrzychu od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Starą łącznie ze skrzyżowaniami wraz z zasilaniem

Numer ogłoszenia: 166421 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123651 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. 11 Listopada w Wałbrzychu od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Starą łącznie ze skrzyżowaniami wraz z zasilaniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia ulicznego w ul. 11 Listopada w Wałbrzychu od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Starą łącznie ze skrzyżowaniami wraz z zasilaniem. Stan istniejący W związku ze złym stanem technicznym istniejącego oświetlenia ulicznego, wybudowanego w latach 70-tych XX w. (skorodowane słupy, nieczynne zasilanie pojedynczych punktów, niesprawne oprawy), zostanie wykonana nowa infrastruktura oświetleniowa. Stare oświetlenie zostanie zdemontowane i przekazane ENERGIAPRO SA. W jego miejsce wybudowana zostanie całkowicie nowa sieć. Zakres robót obejmuje: Po geodezyjnym wytyczeniu przebiegu linii kablowej należy ułożyć kabel zasilający. Na przejściach przez jezdnię, w miejscach kolizyjnych z innymi sieciami i kablami, nową instalację należy ułożyć w rurach ochronnych. Słupy latarń posadowić w wykopach odpowiednio fundamentując konstrukcję wsporczą. Ustawienie słupów oświetleniowych powinno gwarantować zachowanie skrajni. W ramach zadania należy wybudować nowe przyłącze wraz z szafką sterowania oświetleniem. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie sporządzić harmonogram robót, w którym uwzględni konieczność skoordynowania robót oświetleniowych z prowadzonymi równolegle robotami drogowymi. Zakres robót podzieli na etapy, które po ukończeniu przekazywać będzie sukcesywnie wykonawcy robót drogowych. Harmonogram robót powinien być tak sporządzony, aby przewidywał rozpoczęcie robót od skrzyżowania ul. 11 Listopada z ul. Starą w kierunku skrzyżowania z ul. Piłsudskiego. W przypadkach niezbędnych, związanych wyłącznie z zakresem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia ewentualnych kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia od gestorów tych sieci w zakresie warunków przebudowy bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: 1. zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia), 2. wprowadzenia i bieżącego utrzymania tymczasowego projektu oznakowania w organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3. stosowania się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4. zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 5. zapewnienia stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 6. zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 7. wbudowywania materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8. przedstawiania Inspektorowi nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed ich wbudowaniem, 9. zapewnienia miejsca wywiezienia i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki. Protokół z przekazania i utylizacji materiałów będzie stanowił niezbędny element dokumentacji odbiorowej, 10. usunięcia odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały pochodzące z rozbiórki starej infrastruktury oświetleniowej (słupy latarń, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, kable itp.) są własnością dotychczasowego właściciela sieci (ENERGIAPRO SA) i mają być przekazane mu protokolarnie przez Wykonawcę. Protokół z przekazania będzie stanowił niezbędny element dokumentacji odbiorowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.14.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Elektro-Energetyczne METROLOG sp. z o.o., ul. Andersa 32, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534551,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226166,36

  • Oferta z najniższą ceną: 226166,36 / Oferta z najwyższą ceną: 378878,08

  • Waluta: PLN.


 


 

Wytworzył:
Agnieszka Plesner, ZATWIERDZIŁ: Andrzej Piękny - Dyrektor
Udostępnił:
Gruszka Robert
(2010-06-25 14:13:29)
Ostatnio zmodyfikował:
Gruszka Robert
(2010-06-25 14:14:28)